Delegátka
Delegátka se jmenuje Sylvia Höfstotter a jak sympaticky vypadá, tak se taky chová. Teda k české "klientele!"
Tudíž vám vřele nedoporučuju agenturu 5forFlug sdruženou pod křídly FTI service. Možná samotná agentura za nic nemůže, ale zrovna s touhle pseudodelegátkou to nevyhrála. Nacionalistka a nebál bych se názvu rasistka. Dělit klienty může v soukromí, ne však v práci. Naše peníze jí nesmrdí, češi však evidentně ano. Řešení problému? Proč, plebs problémy nemá.
Může říct, že s hladkého chodu zájezdu jsme měli dobrý pocit až do příjezdu k hotelu. Pak to šlo rychle z kopce.
V Lipsku na letišti všichni milí a ochotní, všetně odbavení (což nebývá zvykem). V letadle AirBerlin už to zaskřípalo, když nám nejdříve roznesli jídelní lístek s placeným (!) občerstvením. Téměř nikdo si nic neobjednal (95 % byli němci). Pak roznášeli jakési bagetky (kdo nebyl na svém místě, tak nic nedostal) a následně jezdili celý zbytek cesty a rozlévali nápoje.
Let zpátky už byl horší. Vinou turbulencí se mi udělalo nedobře. I když už jsme byli ve výšce a němci chodili na WC normálně, tak mě poslal steward sednout. Následně z obou stran vyjeli s bagetami /na WC se nedá protáhnout přes vozík/. Když už jsem to pomalu nemohl vydržet, tak jsem je požádal o uvolnění průchodu. Tvářili se děsně nasraně. Když mě konečně pustili, tak samozřejmě během mého pobytu minuli i moje sedadlo. I když žena požadovala svačinu i pro mě a steward jí to slíbil, tak už jsem nic nedostal. Tudíž hlad /z hotelu jsme jeli před snídaní/. Dávat 10 Euro za maličký balíček k snídani nebyli ochotní ani Němci. Zkostnatělost obsluhy se ukázovala i na tom, že když dal němec před námi odpadky na stolek k vedlejšímu, prázdnému sedadu, tak to ignorovali. Odpadky tam prostě ležely do konce cesty.
Celkově mě úroveň letu a ubytování s německou cestovkou velice, velice zklamal. Tohle jsem se žádnou českou cestovkou nezažil!
Náhledy fotografií ze složky Delegátka